Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Kategorie | B-RAL1 | ||
Čas startu | 11:20:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK YUU 78 | ||
Typ | SD-1 Minisport | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 2511 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 6 / 0 / 0 | 600 |
Vzlet [S / Z / D] | 11:20:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 150 | 150 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 11:27:00 | 11:27:37 | ANO | ANO | GND - 3500 | 555 | 34 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 11:29:29 | 11:29:54 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 548 | 70 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 11:34:55 | 11:35:24 | ANO | ANO | GND - 3500 | 466 | 58 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 11:38:34 | 11:38:34 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 531 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 11:39:41 | 11:39:42 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 502 | 100 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 11:44:01 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 11:51:06 | 11:52:20 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 913 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 11:53:10 | 11:54:34 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 824 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 11:55:43 | 11:56:56 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 867 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 11:59:29 | 12:00:25 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 916 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 12:03:51 | 12:04:07 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 773 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 12:07:09 | 12:07:35 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 538 | 67 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 12:09:57 | 12:10:48 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 658 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 12:12:22 | 12:13:07 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 789 | 10 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 12:17:52 | 12:18:17 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 656 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 12:20:13 | 12:20:58 | ANO | ANO | GND - 3500 | 580 | 10 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 12:23:02 | 12:23:22 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 636 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 12:26:48 | 12:27:25 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 721 | 34 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 12:29:00 | 12:29:39 | ANO | ANO | GND - 3500 | 700 | 28 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |